Zasady zwrotu kosztów

Zwroty za odrzucone wnioski

Jeśli wniosek zostanie odrzucony przez Urząd Celny i Ochrony Granic (CBP) ze statusem „Brak zezwolenia na podróż”, opłata za usługę przetwarzania zostanie zwrócona w ramach naszej gwarancji zwrotu kosztów, jeśli klient złoży wniosek o zwrot za pośrednictwem poczty elektronicznej. W sporadycznych przypadkach uchylenia przez rząd Stanów Zjednoczonych zatwierdzenia zezwolenia ESTA, nie będziemy w stanie dokonać zwrotu pieniędzy i zdecydowanie zalecamy potwierdzenie zezwolenia ESTA przed odprawą lub rezerwacją lotu do Stanów Zjednoczonych. Ponieważ jesteśmy firmą prywatną i nie jesteśmy powiązani z podmiotami rządowymi, podkreślamy, że decyzje o zezwoleniu na wjazd do Stanów Zjednoczonych są w wyłącznej gestii Urzędu Celnego i Ochrony Granic.

Zwroty za inne wnioski

Jeśli wniosek nie został odrzucony, ale klient chce uzyskać zwrot pieniędzy z innego powodu, prosimy o kontakt z nami. Bierzemy pod uwagę wyjątkowe okoliczności i zdarzenia poza kontrolą klienta oraz rozważymy zwrot pieniędzy w poszczególnych przypadkach. Aby uzyskać więcej informacji, należy wysłać e-mail na adres support@official-esta.com.

Dodatkowe opłaty poza naszą kontrolą

Zwrot opłaty za naszą usługę obejmuje opłaty dokonywane bezpośrednio za przetwarzanie wniosku i niestety nie obejmuje żadnych opłat na rzecz stron trzecich, które mogły zostać poniesione, np. opłat za kartę kredytową/debetową lub obciążeń innych podmiotów zaangażowanych w przetwarzanie płatności.

Waluta

Zwroty są zawsze w walucie USD. Kurs wymiany jest określany przez wystawcę karty kredytowej/debetowej. Niestety nie możemy ponosić odpowiedzialności za jakiekolwiek różnice w kwotach zwrotów w oparciu o wahania kursów walut lub opłaty za wymianę naliczane przez dostawcę karty.

Przetwarzanie zwrotów

Wszelkie dokonane zwroty zostaną zaksięgowane na karcie użytej do pierwotnego zakupu. Ma to na celu ochronę bezpieczeństwa i zapobieganie kradzieży, utracie lub oszustwom. Aby poprosić o zwrot pieniędzy, należy skontaktować się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej, podając następujące informacje:

  • Imię i nazwisko;
  • Powód żądania zwrotu pieniędzy;
  • Adres e-mail powiązany z pierwotnym zakupem;
  • Ostatnie cztery (4) cyfry karty kredytowej użytej do dokonania zakupu.

Zwrot zostanie wpłacony na konto karty debetowej/kredytowej klienta w ciągu 24 godzin, a po zaakceptowaniu zwrotu przez bank będzie on widoczny na wyciągu w ciągu 3-5 dni roboczych.

Jeśli powód zwrotu nie został tutaj wymieniony lub w razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów, prosimy o kontakt z nami.